Lyske
Hele leuke familiecamping, niet te groot en direct aan het strand. Overzichtelijk voor onze kinderen
Hele leuke familiecamping, niet te groot en direct aan het strand. Overzichtelijk voor onze kinderen van 4,8 en 9 om zelf rond te steppen en met vriendjes te spelen. Leuk zwembad, lekker eten en heel vriendelijk personeel. Animatie doet heel veel maar spreekt helaas alleen Frans en matig Engels en dat is wel jammer voor een camping waar toch wel 40% Nederlanders zijn. Het toezicht in het zwembad laat te wensen over, medewerkers lopen er amper rond.
Expérience prouvée le 21/08/2023
Cet avis intitulé « Hele leuke familiecamping, niet te groot en direct aan het strand. Overzichtelijk voor onze kinderen » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.