Sofie
Leuke en mooie camping. Mooi en net zwembad met verwarmd water in april, dit was voor ons een groot
Leuke en mooie camping. Mooi en net zwembad met verwarmd water in april, dit was voor ons een groot pluspunt! Ook leuke glijbanen. Altijd redders aanwezig en zij waren heel vriendelijk. Winkeltje elke dag open en veel keuze. Iedereen was heel vriendelijk en deed zijn best om te communiceren in het Engels. Lekker eten in de snackbar. Animatie was goed, veel animatie ook al was het pas april. Leuk speelplein en een springkasteel. De camping was heel net. Huisje was comfortabel en net maar een beetje verouderd, maar dat vinden wij niet zo erg. Leuke omgeving, heel dicht bij de zee. Veilig gevoel op en rond de camping.
Expérience prouvée le 21/04/2025
Cet avis intitulé « Leuke en mooie camping. Mooi en net zwembad met verwarmd water in april, dit was voor ons een groot » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.