Aller au contenu principal

Pim

il y a 2 ans
4
Camping Sandaya Aloha

Minder goed dan vorig jaar

We zijn vorig jaar ook geweest toen het nog geen Sandaya camping was, de animatie was toen objectief gezien vele malen beter. Met name de avondshows waren van een veel hoger niveau, daarnaast was er dit jaar ook geen Nederlands sprekende animator bij de kinderclub, toch vreemd op een camping waar een groot deel van de bezoekers Nederlands zijn en waardoor onze kinderen minder vaak naar de kinderclub zijn gegaan. Er was dit jaar ook geen schuimparty meer bij de minidisco en ook de ene avond dat de minidisco in het zwembad gehouden werd was er dit naar niet meer, beide waren favorieten van onze kinderen. Dit is overigens geen kritiek op de mensen van de animatie, die doen hard hun best en gaan leuk met de kinderen om. Verder is de camping vrijwel ongewijzigd gebleven sinds de Sandaya overname, de nabijheid van het strand en het geweldige zwembad zijn grote pluspunten. Alles is netjes onderhouden. We denken er zeker over om nog een keer terug te komen, maar het ontbreken van Nederlandse animatie en de achteruitgang van de shows in de avond maakt dat we hier nog over twijfelen.

Expérience prouvée le 17/07/2023

Être notifié

Partagez votre avis Camping Sandaya Aloha

Evaluez votre expérience client Camping Sandaya Aloha. Votre avis est précieux

M
S
L
A
+ 2617 avis déjà publiés

Cet avis intitulé « Minder goed dan vorig jaar » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Mieux entendu

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Suivi complet

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Accès exclusif

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.