Marc
Mooie, sfeervolle, kindvriendelijke camping, niet al te groot. Propere bungalows. Vriendelijk person
Mooie, sfeervolle, kindvriendelijke camping, niet al te groot. Propere bungalows. Vriendelijk personeel, maar te weinig meertalig. De camper van onze zoon met zijn gezin stond in de blakke zon, dat is jammer, want er waren nog heel wat plaatsen vrij tussen de bomen. Er waren gasten die met hun kinderen in een tent sliepen. De eerste nachten was het daar in de omgeving erg rustig, de laatste nachten konden zij echter niet slapen omwille van het nachtlawaai van hun nieuwe buren, een groep jongeren met vier tenten die tot diep in de nacht de bloemetjes buiten zetten, wat uiteraard niet leuk was voor dit gezin...... Wij hadden er geen last van, maar och arme die lieve buren. Hun rust werd danig verstoord en helaas greep er niemand in. Ze waren blij dat ze weer naar huis konden vertrekken......
Expérience prouvée le 16/06/2025
Cet avis intitulé « Mooie, sfeervolle, kindvriendelijke camping, niet al te groot. Propere bungalows. Vriendelijk person » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.