Paulus
Verblijf was super, ideeaL voor gezinnen met kinderen tot ca. 10 jaar. We miste alleen strandtenten
Verblijf was super, ideeaL voor gezinnen met kinderen tot ca. 10 jaar. We miste alleen strandtenten om te wat te drinken of te lunchen op het strand bij de camping. Verder een echte 5 sterren camping met zeer vriendelijk personeel, ook een een zeer schone camping.
Super zwembaden met verscheidene glijbanen en mooie voorzieningen.
Op deze camping is zat te doen, sportvelden, tennisbaan etz etz!
De winkel op het terrein was goed gesorteerd voor kleine boodschappen en voorzien van een zeer goede versafdeling vlees ( zag er altijd zeer vers uit!) , brood en groenten en fruit. De winkel was ook zeker niet te duur voor een camping winkel ( deze zijn in de regel altijd iets duurder). En vindt je deze te duur kan je altijd 10 minuten rijden voor een bijv. Lidl of een Carrefour
Expérience prouvée le 08/09/2023
Cet avis intitulé « Verblijf was super, ideeaL voor gezinnen met kinderen tot ca. 10 jaar. We miste alleen strandtenten » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.