Daan
Goed verblijf, alleen animatie ging tot heel laat door en ook nog eens heel hard en we zaten aan ran
Goed verblijf, alleen animatie ging tot heel laat door en ook nog eens heel hard en we zaten aan rand van de camping met ook nog eens animatie van andere camping naast Blue Bayou. Zo zaten we in stereo wat niet fijn was. Met jonge kinderen had ik hier geen rekening mee gehouden. Zwembad was heel erg druk, had op basis van de website een heel ander verblijf verwacht. Huisje (EUR 1900,-) heel erg duur voor wat je er voor krijgt.
Expérience prouvée le 09/08/2024
Cet avis intitulé « Goed verblijf, alleen animatie ging tot heel laat door en ook nog eens heel hard en we zaten aan ran » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.