Ben
Het huisje was bij aankomst niet schoon, daarnaast moest 2 keer aan toe het hele huisje afgespoten w
Het huisje was bij aankomst niet schoon, daarnaast moest 2 keer aan toe het hele huisje afgespoten worden omdat het zo erg stonk na een regenbui.
Er waren ontzettend veel muggen, hierdoor kon je niet normaal buiten zitten of lopen. De camping zelf zag er verzorgd uit en het zwembad en strand waren super.het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam
Helaas gaf het gevoel dat er bij de buren was ingebroken in hun huisje wel een vervelend gevoel.
Expérience prouvée le 02/07/2023
Cet avis intitulé « Het huisje was bij aankomst niet schoon, daarnaast moest 2 keer aan toe het hele huisje afgespoten w » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.