Stijn
Voor ons was dit de eerste camping ervaring, dit is ons ook wel goed bevallen. Proper huisje, ruim e
Voor ons was dit de eerste camping ervaring, dit is ons ook wel goed bevallen. Proper huisje, ruim en goed gelegen voor ons, weinig passage en geen geluidsoverlast. Minpuntje was misschien het water in de douches die moeilijk af te regelen was: dit was ofwel te koud of zeer snel te heet: zeker gevaarlijk om jongere kinderen alleen te laten douchen. In de bar was het personeel vriendelijk maar soms was het te druk om eten te kunnen bestellen: onze eerste avond gingen we 2u moeten wachten alvorens we ons eten konden afhalen. Via de app, click en collect lukte ook niet door de drukte.
Makkelijk dat er een klein supermarktje was, daar haalden we telkens ons ontbijt: personeel zeer vriendelijk. Supermarktje was wel wat verouderd en niet zo proper. Proper en leuk zwembad en af en toe animatie. De aanwezigheid van de redders bracht een veilig gevoel en waren zeer oplettend. Zeker wel een aanrader om naar toe te gaan.
Expérience prouvée le 12/08/2024
Cet avis intitulé « Voor ons was dit de eerste camping ervaring, dit is ons ook wel goed bevallen. Proper huisje, ruim e » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.