Lire tous les avis Camping Sandaya Deux Fontaines Névez Camping Sandaya Deux Fontaines Névez
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Deux Fontaines Névez

Kakkerlakken.

Bedden waren niet opgemaakt, wel voor betaald. In de verpakking van molton zat een levend beestje. Naar receptie gegaan. Gevraagd bij balie wat voor beest was: geen bedbugs?? No.. normal bug. Echt? Ja echt. Oke dan. Caravan was vies, overal stof. Hebben alles zelf afgenomen, vaat overnieuw gedaan. Bankje in caravan is zo slecht dat je gevoel hebt op een plank te zitten. Iedereen buikkrampen ( buren ook ) na besteld eten van de horeca van de camping. Mijn jongste heeft ook diverse malen gewoon 15 minuten staan wachten op hulp bij ijs kopen, pas als wij erbij kwamen en gingen roepen naar personeel wat er gewoon was, dan kwamen ze helpen. Na paar dagen kregen we rare beetjes en plekken. Op dag 8 van de 10 zat ik helemaal onder en leken er s'nachts beesten te verschijnen in de caravan. We zijn gaan googlen ( met slecht en heel duur, dus slecht betaald internet daar) en leken wel op bedwantsen maar alleen qua kleur en maat, niet qua vorm. We zijn op weg naar huis, onder de bijtplekken, zit er een beest in de auto, na wat google met goed internet, kakkerlakken.

Par Marianne il y a 9 mois
Expérience prouvée le 08/08/2023

Cet avis intitulé « Kakkerlakken. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.