Stef
We hebben veel geld betaald voor het chalet (lees krot) op deze camping. Veel overlast van mieren. H
We hebben veel geld betaald voor het chalet (lees krot) op deze camping.
Veel overlast van mieren. Het huisje was niet schoon toe we het betreden.
Krijgen we als klap op de vuurpijl wanneer we niet thuis zijn gearriveerd een naheffing van ?135 voor de schoonmaak terwijl we alles z.g.a. mogelijk hebben geveegd en gedweild (hiervoor was een super slechte bezem en borstel aanwezig, geen stofzuiger).
Bij het zwembad, de Lagune, wordt zeer streng gecontroleerd door de badmeesters. Allerlei rare regels. Alleen korte broeken aan, geen eten, drinken of roken. Kinderen mogen niet met zwembanden in het water.
Wij komen nóóit weer op een camping, en boeken nooit meer bij Sandaya.
Expérience prouvée le 23/08/2024
Cet avis intitulé « We hebben veel geld betaald voor het chalet (lees krot) op deze camping. Veel overlast van mieren. H » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.