Marloes
Bij aankomst restaurant vol en eten konden we niet afhalen, kan alleen tot 19.00 uur, wij stonden er
Bij aankomst restaurant vol en eten konden we niet afhalen, kan alleen tot 19.00 uur, wij stonden er om 19.15 uur. Plek aan het water geboekt, maar op de plek zelf geen water te bekennen. Douches waren koud, konden ze dit seizoen niets meer aan doen, afwassen met koud water en onze eigen waterkoker. Schoonmaakster nooit gezien bij sanitair, T zag er hip uit naar was heel erg smerig. Personeel alleen Franstalig, weigeren Engels te spreken.
Wel een mooi zwembad en prachtige omgeving. Winkeltje had veel maar erg duur. Ik zou zeker aanraden om in de omgeving op vakantie te gaan, onbeschrijfelijk mooi, maar kies dan aub niet voor deze camping
Expérience prouvée le 16/08/2023
Cet avis intitulé « Bij aankomst restaurant vol en eten konden we niet afhalen, kan alleen tot 19.00 uur, wij stonden er » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.