Lire tous les avis Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Camping in zijn algemeen een 10.
Restaurant een cijfer 5 koud eten en te duur voor de kwaliteit waardoor ook maar 1x geweest zijn.
Horeca 1e keer dat wij er kwamen maar open tot 22 uur terwijl de animatie doorging tot 23.30 uur(dagen daarna was de horeca wel tot 23.00 uur geopend).
laatste week van ons verblijf was in het begin van de week er geen bier meer te koop in de horeca(onbegrijpelijk hoe dit mogelijk is in het hoogseizoen, zou niet mogelijk moeten zijn.

Par G.j. il y a 8 mois
Expérience prouvée le 30/08/2023

Cet avis intitulé « Camping in zijn algemeen een 10. Restaurant een cijfer 5 koud eten en te duur voor de kwaliteit waa » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus