Jan
Hele fijne camping, dit jaar voor de 5e keer daar. Alleen jammer dat alles laat blijken dat de campi
Hele fijne camping, dit jaar voor de 5e keer daar.
Alleen jammer dat alles laat blijken dat de camping om cijfers draait. Hoe meer huisje om te verhuren hoe beter. Elke vierkante meter is voort benut voor huisjes wat ten kosten gaat van alles?zwembad, bar, restaurant enz enz kunnen de aantal gasten niet meer aan?. Echt jammer? dit was 4 jaar gelden wel anders kinderen in verstikking op het luchtkussen dat half kapot is en continu inzakt..zonder toezicht?
Expérience prouvée le 13/08/2023
Cet avis intitulé « Hele fijne camping, dit jaar voor de 5e keer daar. Alleen jammer dat alles laat blijken dat de campi » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.