Aller au contenu principal

Sjoukje

il y a 2 ans
3
Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan!!! Wij hebben ...

Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan!!! Wij hebben precies dezelfde ervaring. Sanitair werd eerst helemaal niet schoongemaakt, geen brillen, geen papier. In onze laatste week waren er ineens brillen, papier en werd er schoongemaakt. Geen warm water inderdaad. Dus naar het andere sanitairblok, maar daar was het dus dubbel zo druk (en vies) De wegen op het kampeergedeelte zijn slecht onderhouden, je moest goed oppassen dat je niet struikelde of in een kuil stapt, met name als je 's nachts naar het toilet moets. De snackbar ging ook zomaar om 1700 dicht, dus wilde je eten afhalen dan had je mooi pech. En er geldt een snelheid van 10km/hr op de camping maar het personeel scheurt als gekken over de camping in die golfkarretjes. Geen sandaya-waardige camping!

Date d'expérience le 22/08/2023

Être notifié

Partagez votre avis Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Evaluez votre expérience client Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane. Votre avis est précieux

M
S
L
A
+ 3230 avis déjà publiés

Cet avis intitulé « Ik sluit me helemaal bij bovenstaande aan!!! Wij hebben ... » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Mieux entendu

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Suivi complet

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Accès exclusif

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.