Aller au contenu principal

Marco

il y a 2 ans
2
Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Oogt een prima camping maar van de 5 sterren kunnen wij er maar 3 geven. Douche gebouw zonder warm w

Oogt een prima camping maar van de 5 sterren kunnen wij er maar 3 geven.
Douche gebouw zonder warm water is voor een paar dagen te doen maar niet twee weken.
Kraan naast onze plek, enzo ook geboekt, stuk, afgesloten en een riool probleem. Jeugd staat erin te plassen wat nog meer stank gaf. 3x gemeld bij receptie en word niets mee gedaan.
Personeel te jong en rijden te hard met de golfkarretjes.
Ook gevraagd om dekens tegen betaling, paar koude nachten gehad, zou geregeld zijn maar nooit gekregen.

18+ zwembad is een top idee, daar hadden wij nog nooit van gehoord en hebben dit als top ervaren.
Personeel in de winkel ook top, erg vriendelijk en de winkel bied genoeg aan eten.

Wij zijn geweest 31-7 tm 17-8 plek nr 544

Expérience prouvée le 25/08/2023

Être notifié

Partagez votre avis Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane

Evaluez votre expérience client Camping Sandaya Domaine du Verdon Castellane. Votre avis est précieux

M
S
L
A
+ 3230 avis déjà publiés

Cet avis intitulé « Oogt een prima camping maar van de 5 sterren kunnen wij er maar 3 geven. Douche gebouw zonder warm w » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Mieux entendu

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Suivi complet

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Accès exclusif

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.