Jolande
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vonden de tent erg prettig! Goede bedden, prima kookgelegen
Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vonden de tent erg prettig! Goede bedden, prima kookgelegenheid, mooi dat de tent op vlonders staat. Helemaal top!
Mooie camping, prettig personeel, iedereen erg vriendelijk en behulpzaam.
Min punt, geen gemakkelijk stoel in de tent, hele week op houten bank zitten vond ik jammer. Betalen voor de WiFi is ook niet meer van deze tijd..
Expérience prouvée le 26/06/2023
Cet avis intitulé « Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Vonden de tent erg prettig! Goede bedden, prima kookgelegen » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.