Lire tous les avis Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Een dag eerder vertrokken vat het samen

Het was geen camping die uitstraalde om gezellig te verblijven of na een dag op route te zijn geweest naar terug te keren. Zeker bij mindere weersomstandigheden wordt nog eens benadrukt dat de faciliteiten ontoereikend zijn.
Wij verbleven op het campinggedeelte, daar zijn de plekken klein in tegenstelling tot wat op de website staat. De velden zijn rommelig en zanderig tussen het weinige gras.
De faciliteiten voor de kinderen zijn niet uitnodigend en weg gelegen van het centrale deel van de camping. Voetbalveldje bv nodigt niet uit om heen te gaan. Er is geen aantrekkelijke centrale plek om te verblijven, afgezien van een klein terras. De Wifi viel tegen.
Bij het aantal sterren mag je verwachten dat er vers brood gebakken wordt op de camping dat als je later in de ochtend komt het brood nog vers is.

Het personeel toont niet de werkelijke interesse in je, bv in de winkel en is er meer voor zichzelf. We hadden ook nog een klacht neergelegd bij het management. Daarmee hebben we in het begin gesproken en werd gezegd het in behandeling te nemen. Daarna moesten wij voortdurend terug om te herinneren en een afspraak maken was moeilijk, ipv dat hij naar ons toe kwam. Later bij de receptie zit hij om te hoek maar laat de receptie zijn antwoord doorgeven aan ons ipv het in persoon te komen vertellen.

Teleurstellend en wij komen niet terug.

Par Bernd il y a 8 mois
Expérience prouvée le 21/08/2023

Cet avis intitulé « Een dag eerder vertrokken vat het samen » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.