Lire tous les avis Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya L'Anse du Brick Maupertus-Sur-Mer

Hadden premium huisje incl. Wi-Fi, deze was klein maar netjes. Binnen zitten bijna niet te doen met z'n 4-en. Was koud in de ochtend en avond dus met een jas aan eten. Geen privacy omdat alles zo dicht op elkaar staat. Wi-Fi deed het niet, ook geen gewone internetverbinding en telefoonverbinding mogelijk dus bellen en internetten onmogelijk. Alleen bij de receptie (beneden) gratis Wi-Fi. Het was daar een soort verzamelplaats geworden van mensen met telefoons. Aangezien wij (ivm ons bedrijf) telefonisch 24/7 bereikbaar moeten zijn, was dit voor ons écht een groot probleem, we hadden pas een normale telefoonverbinding als we 5 minuten met de auto richting het centrum reden. Pumptrackbaan gaaf maar niet centraal gelegen, voetbalveld sloeg nergens op. Foto vh strand mooi maar geen strand overdag, alleen 's morgens en 's avonds bij zonsondergang. Overdag was het vloed en dus geen strand. Laat dan geen mooie foto vh strand zien, of vermeld dat door de getijde er wel/geen strand kan zijn. Wij dachten dat we overdag gewoon naar het strand konden. Camping geen 5 sterren waard, eerder 3. Prijs daarom ook veel te hoog. Restaurant was net een kantine en alleen pizza's en friet. Omdat we écht 24/7 telefonisch bereikbaar moeten zijn ivm ons bedrijf zijn we na 6 nachten vertrokken. Hebben géén fatsoenlijke financiële compensatie ontvangen behalve 25,- Eur omdat er geen Wi-Fi in het huisje was (zie overigens net dat we die nog niet gehad hebben maar is wel toegezegd..). En na onze email naar de klantenservice heeft Sandaya ons 200,- EUR aangeboden op een volgende verblijf bij Sandaya. Na deze domper NOOIT geen Sandaya meer!!

Par Jessica il y a 8 mois
Expérience prouvée le 05/08/2023

Cet avis intitulé « Never Again!! No Sandaya!! No 5 stars, to expensive, no Wi-fi no telephone connection + no internet » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.