Lire tous les avis Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Le Col Vert Vielle Saint Girons

Mooie camping, minder voorzieningen en service in het naseizoen

Voor een viersterrencamping viel mij de service in het naseizoen tegen. Ik begrijp dat niet alles meer open is in het naseizoen, maar de supermarkt was slechts in de ochtend open met summiere voorraad, de snacktent hebben wij geen een keer open gezien, het restaurant was dicht. Gezien het feit dat de eerste supermarkt een heel stuk verderop zit en slechts met de auto bereikbaar, en ook in het dorp (Leon) veel dicht was, is dat dan lastig, zeker met een peuter erbij, waar we de camping met alle voorzieningen juist op hadden uitgekozen. Ook de voorraad was mager, ik wilde op de helft nieuwe lakens bestellen bij de receptie, die waren op. Vreemd dat een camping juist dat soort dingen niet op voorraad heeft. Belangrijk verder: bij het zwembad was zeer slecht toezicht. Het meisje dat er zat om toezicht te houden heb ik alleen maar op haar telefoon zien kijken, zelfs als je langs haar liep keek
ze niet op, en zei geen gedag. Voor een zwembad met veel kleine kinderen is het noodzakelijk om goed toezicht te hebben, uiteraard let je als ouders ook op, maar toezicht moet in orde zijn.

Buiten dat hadden we een prettig verblijf, het is een mooi aangelegde camping met veel groen en bloemen, mooi verzorgd, een fijn zwembad met bar en prachtig meer!

Par Anne-Marie il y a 7 mois
Expérience prouvée le 30/09/2023

Cet avis intitulé « Mooie camping, minder voorzieningen en service in het naseizoen » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.