Toon
Zeer slecht management
Onvoorstelbaar slecht meer kan ik er eigenlijk niet over zeggen. Vooral de directrice met het managementteam passen totaal niet bij een grote camping als Le Col Vert. Zonder enig respect werden wij afgescheept met 2 plaatsen ver van elkaar terwijl wij vooraf (een maand of 6 van te voren) de bevestiging hadden gehad dat we 2 staanplaatsen met privé-sanitair en extra Wifi zouden hebben. Toen ik daarover iets zei bij het inchecken begon met direct over discriminatie en racisme. Ik zou verkeerde uitspraken gedaan hebben en de directrice zou de video
Expérience prouvée le 22/07/2023
Cet avis intitulé « Zeer slecht management » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.