Lire tous les avis Camping Sandaya Le Grand Dague Atur Camping Sandaya Le Grand Dague Atur
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

De 7 geef ik omdat er de hele dag door iemand aanwezig was bij het sanitairgebouw om schoon te maken. De sfeer op de camping vonden wij niet zo fijn. Dit komt denk ik omdat dit ons eerste verblijf was op een sandayacamping. Normaal gesproken gaan wij naar een goedkopere camping. Mogelijk zijn de gasten dan anders. Zowel mijn man als onze kinderen werden door een aantal campinggasten niet fijn behandeld. ligbedjes waren bijna niet verkrijgbaar. wij leggen geen handdoeken neer vooraf. Als mijn dochter van 15 smorgens ging zwemmen waren en andere gasten die vroegen of ze van ligbed wilde veranderen. zodat hun de beste plek hadden, en moest zijn op een ligbed waar vogelpoep op zat. Echt heel neerbuigend. Wij zijn maar gewone mensen, dus we pasten mss niet op de camping. Medewerkers altijd vriendelijk vandaar ook de 7. Standplaats onvoldoende. Gaf veel stress om de caravan op de plaats te krijgen omdat het zon schuine helling was. Ook om weg te gaan, het regende net heel hard en de caravan stond op een groot houten blok wat we gemaakt hebben van een plank omdat er zoveel hoogte verschil was. Op de dag van aankomst zijn hebben we gelijk een bezoekje aan de bouwmarkt gebracht. Elke avond gingen we een drankjes drinken bij de bar. Vaak lange wachttijd, maar verder was dat gezellig. Voor mijn dochter van 15 was er weinig te doen, ze heeft wel vrienden gemaakt. Geen sportruimte. en een kleine ruimte voor pooltafel e.d. Mijn dochter van 10 heeft helemaal geen vrienden gemaakt en dat hebben we in de afgelopen 6 jaar nog nooit meegemaakt. Geen idee hoe het kwam. Taal is geen barriere, want vorig jaar hadden mijn kinderen allebei franse en belgische vrienden gemaakt en daar hebben ze nog steeds contact mee. Verder vonden wij het goede camping. Vele uitstapjes gemaakt. en veel vide-greniers bezocht. Nog een tip: er staan bordjes van 10 km. Dat is zeker gewenst voor de mensen die op de paden lopen van de camping, Maar medewerkers in golfkarretjes(rijden heel hard, en ook savonds vanaf restaurant zijingang s avonds in de donker zonder verlichting) moeten daarin naar mijns inziens het goede voorbeeld in geven. Ze boden wel hun excuses aan als ik bijna werd aangereden. keihard remmen in een bocht achter mij omdat er een tegenligger kwam, op helling naar beneden bij sanitairgebouw. Ik liep altijd al in de berm/graskant omdat dit een drukke plek is met mensen/kinderen en autos. Nogmaals wil ik benadrukken dat ik medewerkers een 8 of 9 wil geven, Maar het is het totale plaatje.

Par Jos il y a 9 mois
Expérience prouvée le 08/08/2023

Cet avis intitulé « De 7 geef ik omdat er de hele dag door iemand aanwezig was bij het sanitairgebouw om schoon te maken » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.