Lire tous les avis Camping Sandaya Le Grand Dague Atur Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

De aankomst was super, konden gelijk in ons huisje zonder gedoe. Na aan lange reis en uitpakken gingen we een drankje halen bij de bar.
Dit gedeelte stond volledig onder water, de pomp deed weinig. In de rij staan voor een drankje nadat ik zelf onze tafel maar even droog heb gemaakt, maar vervolgens weer een rij om te betalen. Weinig tot geen animatie en weinig te doen voor kleuters. Mijn dochter van 4 jaar kan zich nog wel goed vermaken in de speeltuin gelegen aan de bar.

Par Amanda il y a 8 mois
Expérience prouvée le 17/08/2023

Cet avis intitulé « De aankomst was super, konden gelijk in ons huisje zonder gedoe. Na aan lange reis en uitpakken ging » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus