Lire tous les avis Camping Sandaya Le Grand Dague Atur Camping Sandaya Le Grand Dague Atur
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

De plaats wat we toegewezen kregen is niet geschikt voor een tent.
Het helt af naar links en naar voren waardoor je heel onstabiel staat en ligt in je tent alsook de tafel en stoelen heel oncomfortabel staan.
Verder lag het hele terrein vol met grote scherpe stenen. De haringen voor de tent vast te kloppen krreg je niet in de grond geklopt. En we zijn speciaal rubberen mattenen gaan kopen om op te kunnen lopen want op stenen lopen is erg pijnlijk.
Verder hebben we een snelle snack besteld maar het duurde 1h voor we onze bestelling kregen, een aangebrande pizza en een broodje van boven en onder verbrand met salade tussen die al heel slap was, al paar dagen oud denk ik!
Door de dag was het rustig op de camping en s;avonds begon de animatie die redelijk luid was. Dit duurde soms tot middernacht. We waande ons soms in een discotheek!!!
We hebben dit gemeld en kregen een mail terug met het antwoord, dat wij maar moesten zeggen hoe zij het moesten oplossen!!!! Zo werkt dat niet zij moeten hetzelf oplossen.
Geen 5 sterren maar in onze ogen maar 3 sterren en dan zijn we nog vriendelijk.

Par Danny -. il y a 7 mois
Expérience prouvée le 04/09/2023

Cet avis intitulé « De plaats wat we toegewezen kregen is niet geschikt voor een tent. Het helt af naar links en naar vo » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.