Lire tous les avis Camping Sandaya Le Grand Dague Atur Camping Sandaya Le Grand Dague Atur
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Helaas

Helaas is ons verblijf bij Le Grand Dague anders verlopen dan verwacht.

We hebben spontaan last minute een huuraccommodatie geboekt. Na bellen of we direct konden komen naar het huisje ipv morgen werd er ons verteld dat dit kon.

Aangekomen bleek dit niet mogelijk te zijn aangezien het huisje nog niet klaar was.
Een andere plek was helaas ook niet mogelijk desondanks dat de camping bijna helemaal leeg was.

Na het voorstel vanuit de receptie om op de parkeerplaats in de auto te slapen voor de nacht hebben we uiteindelijk toch een tent kunnen opgooien. Erg fijn!

De volgende dag begon met een excuus aangezien de huuraccommodatie toch nog niet opgeruimd was voor onze komst. Nogal verwarrend en vaag. Ik denk een planning fout.

Uiteindelijk zijn we een halve week eerder vertrokken dan geboekt aangezien er veel geluidsoverlast was van golfkarretjes en bouwmachines. Het leek helaas wel een bouwplaats doordeweeks; dit omdat ze nog bezig waren om de camping uit te bouwen door middel van boomkap. Hoe ecologisch Le Grand Dague is zoals ze beweren is nog maar de vraag.
Jammer, want de flora en fauna zijn prachtig aanwezig.

Het viel ons op hoe hard personeel en bouwlieden reden op het terrein en tussen de huisjes door waardoor zelfs bijna een kind werd aangereden.
Nogal krom als er wel de hele tijd op je wordt gelet of jij je wel aan de regels houdt..

Complimenten naar het personeel van het restaurant, de bar en mini-market! Jullie waren aardig en behulpzaam.

Al met al is deze camping niet een plek waar we terug zullen komen.

Par Cheyenne il y a 11 mois
Expérience prouvée le 10/06/2023

Cet avis intitulé « Helaas » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.