Lire tous les avis Camping Sandaya Le Grand Dague Atur Camping Sandaya Le Grand Dague Atur
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Het park is mooi en netjes het zwembad is geweldig en het speel gebeuren ook. Alleen erg jammer dat er vooral in het frans word gepraat en dat de kinderen niet iets kunnen vragen aan medewerkers. Ook erg jammer dat wij onze kaartjes voor opa en oma mee naar huis moesten nemen om daar op te sturen want jullie hadden geen nederlands postzegels
We hadden erg veel problemen met onze caravan de eerste 3 dagen erg zitten klote met warm water 3x zijn er mensen geweest om het te repareren maar ook hun konden geen engels of nederlands dus communiseren met hun dat kon niet.
In het zwembad mag je niks drinken en eten oke ik snap dat een beetje maar je kan in het zwembad niks kopen kwa eten ijs of drinken dus als je wat wil moet je terug naar de caravan want ja steeds naar de bar is ook niet te doen met 8 personen. Het water int zwembad is erg koud bij het pirate schip kon onze jongste niet te lang spelen omdat het zo erg koud water was. De animantie voor de kinderen waren zo erg laat. Dat het voot onze kinderen (6jaar, 8jaar en 10 jaar) dat voor de jongste 2 het toch wel erg laat was. Bij de bar waren erg weinig zitplaatsen zeker met een groepje van 8 moesten we of erg vroeg er gaan zitten om een plekje te hebben of hopen dat er mensen weggingen.

Par Michel il y a 8 mois
Expérience prouvée le 14/08/2023

Cet avis intitulé « Het park is mooi en netjes het zwembad is geweldig en het speel gebeuren ook. Alleen erg jammer dat » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.