Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Très bon séjour, bon accueil, personnel très réactifs et agréable. La piscine est pas adaptée à la taille du camping. Un peu juste lors de grosses chaleurs

Par Julie il y a 7 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

Logement très correct.

Logement très correct.

Par Samuel il y a 7 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Accommodatie was netjes. Camping was mooi onderhouden. Zwembad was aan de kleine kant voor de hoeve

Accommodatie was netjes. Camping was mooi onderhouden.
Zwembad was aan de kleine kant voor de hoeveelheid gasten.
Helaas stonden de waszakken nog een week na onze aankomst op de veranda. Dit werd later wel netjes opgelost.

Par Colin il y a 7 mois
Expérience prouvée le 01/09/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Enkel dat we terug kwamen van even zwemmen en onze accomod

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad.
Enkel dat we terug kwamen van even zwemmen en onze accomodatie open stond en er iemand de airco aan het vervangen was zonder aankondiging was niet erg prettig.

Par Donny il y a 7 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Prima camping, maar ver van toeristische bezienswaardigheden

Camping was qua grootte prettig, maar blijkt toch overcrowded te zijn. Zwembad is ook groot, maar te weinig plekken voor alle bezoekers. In campingwinkeltje zijn veel producten uitverkocht, net als bij de ijscokraam. Bestellen bij de bar duurt 15-45 min, afhankelijk van hoe druk het is. Personeel werkt eigenlijk ergens efficiënt. Loungegedeelte bij overdekte speeltuin (buiten) zit niet gezellig. Glampingtent stond op een mooie plek (615), tegen het bos aan met speeltuintje ervoor. Vlonder was hoog. Helaas hierdoor ook erg veel spinnen in de tent (bijan elke avond 3-5 spinnen). Met een spinnenangst maakte dit het verblijf niet aangenamer. Overdag ging het prima. Wij zaten ver van de asfaltweg van de camping en daardoor geen last gehad van druk verkeer of snelle golfkarretjes. Andere campinggasten hier wel over gehoord. Prachtige vakantie gehad met ook lekker warm weer. Mooie tent (hetzelfde als op andere campings) met alle gemakken voorzien. Tent is zeker voor herhaling vatbaar. Camping is op zich ook echt wel prima. Maar veel mooie plekjes zijn op ongeveer een uur rijden. Volgende keer Dordogne willen we meer bij de rivier in de buurt zitten.

Par Janet il y a 7 mois

séjour agréable

bien bonne experience

Par Adel il y a 7 mois

BIEN avec quelques MAIS

Propre, personnel a l'ecoute, dommage que les animations (et spectacles) soient les memes d'une semaine sur l'autre.... idem pour balades et footing (meme parcours a chaque fois)

Par Caroline il y a 7 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Le camping est bien notre mobilhome était pas très correct (il est penché, lave vaisselle ne fonctionnait pas....)

Par Noémie il y a 7 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Manque d éclairage Pas prévenu pour les boues qui sont obligatoires et pas prêté

Manque d éclairage
Pas prévenu pour les boues qui sont obligatoires et pas prêté

Par Sebastien il y a 7 mois

Moyen pour un cinq étoiles

Moyen pour un cinq étoiles

Par Marie T. il y a 7 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Camping agréable dans l'ensemble, beau complexe aquatique surtout pour les enfants. Par contre je trouve dommage d'entendre la route au loin , les voisins ne sont pas toujours respectueux le soir jusqu'à 3 heures du matin. Il y avait énormément de guêpes et dernier point ,les housses de matelas plastifiées pour protéger (je comprends) mais franchement désagréables , cela fait transpirer.

Par Nathalie il y a 7 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

beau camping avec de belles piscines trop d'hollandais qui sont très sales et garde leur caleçon sous leur maillot

Par Christelle il y a 7 mois

peut mieux faire