Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Camping avec belle zone de piscine. Dommage eau trouble l après-midi. Supérette très chère et peu

Camping avec belle zone de piscine. Calme le soir. Un plus avec des enfants. Dommage eau trouble l après-midi. Supérette très chère et peu de produits. .

Par Marie-Paule il y a 8 mois
Expérience prouvée le 20/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Superbe camping . Dommage énormément d'étranger. Mais une très bonne équipe d'animation et aussi très bien au niveau du bar et du restaurant. Dommage que le restaurant était toujours complet nous n'avions pu y aller une seule fois seulement

Par Cindy il y a 8 mois
Expérience prouvée le 20/08/2023

Camping sympas

Nous avons bien apprécié notre séjour au camping, tout le personnel était souriant, gentil mais par contre les animations du soir n’était pas au top par rapport aux animations d’un autre camping Sandaya

Par Mickael il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Bon séjour. 1h 30 d'attente pour avoir notre plat au restaurant. Nos enfants n'ont pas pu jouer à l

Bon séjour. 1h 30 d'attente pour avoir notre plat au restaurant. Nos enfants 4 et 6 ans n'ont pas pu jouer à l'air de jeux le soir car une bande de 10 12 ans de jeunes se bagarraient pour s'amuser...un peu plus d animateurs serait le bienvenu dans ce cas là. Sinon c'était impeccable.

Par Mathieu il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

1 week verbleven op kampeerplek. Krappe, kleine, zeer schuine plaats, niet fijn . Dat was erg jammer

1 week verbleven op kampeerplek. Krappe, kleine, zeer schuine plaats, niet fijn
. Dat was erg jammer. Privé sanitair, oke. In hoogseizoen lange rij om 10 uur om zwembad in te komen. Veel entertainment, leuk. Speeltoestel prettig bij terras vr kids. Goede bar. Hebben ons vermaakt mr dingen anders.

Par Margreet il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Bon séjour dans ce beau camping, équipe d animation investi. Pas mal d équipement, seul bémol les infrastructures sont un peu petites par rapport au nombre de personnes présentes, je pense à la scène de spectacle entre autre . Niveau piscine manque quelque toboggan pour les plus grand . Je recommande le grand dague

Par Alfred il y a 8 mois
Expérience prouvée le 30/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Très belle expérience. Seul le volume sonore lors des spectacles enfants était trop fort.

Par Bertrand il y a 8 mois
Expérience prouvée le 18/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Lekker verblijf gehad, mooie camping. Echter wel wat verbeterpuntjes, accomodaties op de camping zijn te klein in verhouding tot aantal gasten op de camping, te weinig ligbedden en zwembaden te druk. Lange rijen in de supermarkt en bar. Ijssalon niet open tussen 15:00 en 17:00 uur.
Matras van 2 persoons bed van stacaravan erg slecht, mijn partner heeft erg veel last van de rug gehad.

Par Lianne il y a 8 mois
Expérience prouvée le 18/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Mooie camping gelegen in een prachtige omgeving in de Dordogne. Vooral voor gezinnen met jongere kinderen tot 10 jaar. Zwembaden zijn niet diep (over het algemeen tussen 40 - 120cm met uitzondering van het kleine zwemad 160cm)

Minpuntjes schoonmaak mobile home niet goed gedaan (vies en sterke hondengeur), te druk in zwembad en veel te weinig ligbedden, de houten vlonders rondom het zwembad zorgen voor splinters, afhalen stokbrood in winkel was aansluiten in een lange rij, mobile homes staan erg dicht op elkaar, animatie in het Frans terwijl 90% van de gasten uit Nederland komen.

Kritische beoordeling maar wij ook mooiere campings geweest van Sandaya.

Par Rob il y a 8 mois

Magnifique camping

Magnifique camping mais piscines bien trop froides. Et les sanitaires pourraient être plus propre.

Par Carine il y a 8 mois

Très bon camping

Très bon camping

Par Boris il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

zeer leuk park met veel speelgelegen heden voor de kids, terras wel een wat aandacht nodig en snelle

zeer leuk park met veel speelgelegen heden voor de kids,
terras wel een wat aandacht nodig en snellere bediening aan de bar zou een verbeter punt zijn om dan kritisch te zijn

Par Roland il y a 8 mois
Expérience prouvée le 15/08/2023

Séjour correct

Séjour correct

Par Alexandre il y a 8 mois
Expérience prouvée le 15/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Het park is mooi en netjes het zwembad is geweldig en het speel gebeuren ook. Alleen erg jammer dat er vooral in het frans word gepraat en dat de kinderen niet iets kunnen vragen aan medewerkers. Ook erg jammer dat wij onze kaartjes voor opa en oma mee naar huis moesten nemen om daar op te sturen want jullie hadden geen nederlands postzegels
We hadden erg veel problemen met onze caravan de eerste 3 dagen erg zitten klote met warm water 3x zijn er mensen geweest om het te repareren maar ook hun konden geen engels of nederlands dus communiseren met hun dat kon niet.
In het zwembad mag je niks drinken en eten oke ik snap dat een beetje maar je kan in het zwembad niks kopen kwa eten ijs of drinken dus als je wat wil moet je terug naar de caravan want ja steeds naar de bar is ook niet te doen met 8 personen. Het water int zwembad is erg koud bij het pirate schip kon onze jongste niet te lang spelen omdat het zo erg koud water was. De animantie voor de kinderen waren zo erg laat. Dat het voot onze kinderen (6jaar, 8jaar en 10 jaar) dat voor de jongste 2 het toch wel erg laat was. Bij de bar waren erg weinig zitplaatsen zeker met een groepje van 8 moesten we of erg vroeg er gaan zitten om een plekje te hebben of hopen dat er mensen weggingen.

Par Michel il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Weinig privacy door kort naast elkaar staande stacaravans. Veel lawaai in de avond.

Weinig privacy door kort naast elkaar staande stacaravans.
Veel lawaai in de avond.

Par Luuk il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Plutôt un bon ressenti, des animations le soir très agréables, piscines très bien. Tout est plutôt présent pour nous faire aimer le séjour.
Seuls vrais bémols : le soir, un peu trop bruyant même après 23H, certains campeurs oublient qu

Par Matthieu il y a 8 mois
Expérience prouvée le 07/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

De service is heel inefficiënt. ?S avonds bij de bar en ?s ochtends bij het brood halen zou de wacht

De service is heel inefficiënt. ‘S avonds bij de bar en ‘s ochtends bij het brood halen zou de wachttijd enorm verkort kunnen worden. Dit voorkomt veel ergernis. Het is een mooi groot zwemparadijs, alleen jammer dat er maar 2 baden verwarmd zijn. Bij zelfs mooi weer waren vooral de ondiepe baden bijna leeg. De golfkarretjes van het personeel rijden veel te hard over de camping

Par Gerwin il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Petit bémol dans notre location le réglage de l'eau soit trop froid soit brûlant, nous avons préféré les douches collectives

Par Isabelle il y a 8 mois