Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Le Grand Dague Atur.

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Un espace aquatique géant avec beaucoup de bassin peu profond, ce qui est très agréable pour les parents. Beaucoup de jeu aussi, dont lair de jeu couverte qui vous permet de boire un verre tranquillement au bar.

Par Melissa il y a 8 mois
Expérience prouvée le 14/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Emplacement très agréable. Mais douche non fermée par le haut qui produit des courants d'air dans les douches.

Par Laurent il y a 8 mois
Expérience prouvée le 13/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Onze eerdere bezoeken aan sandaya campings zijn ons goed bevallen, maar het bezoek aan deze camping viel tegen. Minder verzorgd, te kleine winkeltje voor de hoeveelheid gasten, enorm trage bediening bij de bar en snack, veel te lange wachtrijen bij bovengenoemde (3 kwartier wachten op je pizza en dan ontdekken dat het ook nog de verkeerde is), veel te weinig stoelen en bedjes bij de zwembaden, animatie wat er voor een familie camping te blood bij liep (string bikini), heet water wat het steeds niet deed bij de stacaravan, enzovoorts. We hadden het geluk verschillende gezellige buren te hebben en dat maakte veel verschil. Omdat we het als gezin en met andere gasten zo gezellig maakte was het een fijne vakantie.
Pluspunt, de stacaravan had airco!

Par Timo il y a 8 mois
Expérience prouvée le 11/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Très bon camping accueil animation etc mais trop de monde ne l’agrandissait plus 🙏

Par Patrice il y a 8 mois
Expérience prouvée le 26/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Fijne camping met echt leuk zwembad. Heeft alles, maar laat best ook wat steken vallen.

Fijne camping met ruime plaatsen. Het zwembad is heel fijn, ruim, deels verwarmd en de ruime speeltuinen zijn ook veel gebruikt (kinderen 5 en 7). Heeft veel goede faciliteiten, maar laat op veel plekken ook steken vallen om het tot 5 sterren te maken. Ijsjes op (of dicht), winkel met lange wachtrij 's ochtends, matig restaurant en alleen engels/franse animatie. Disco schreeuwerig, met 10 jaar oude muziek. Daar konden onze kinderen weinig mee. Tien hele fijne dagen gehad, want grotendeels is het top.

Par Johan il y a 8 mois
Expérience prouvée le 10/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

We hebben ons uitstekend vermaakt! Leuke camping, groot zwemcomplex. De gehuurde lodge (621), was mooi gelegen en deze was ruim genoeg voor 4 personen.

Een paar kleine kanttekeningen: er was tijdens ons verblijf veel op. Zo waren vrijwel alle waterijsjes op het centraal gedeelte op. Dit was al op onze eerste dag en toen we weggingen, 17 dagen later, was dit nog steeds. Ditzelfde geldt voor de artikelen in het winkeltje, veel op en slecht of niet aangevuld. Lange wachttijden aan de bar en bij de snackbar (60-90 min voor een pizza, 50 min voor een panini).

Maar dit zijn kleine, luxe dingetjes die onze vakantie verder niet echt hebben beïnvloed.

Par Lesley il y a 8 mois
Expérience prouvée le 13/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Dans l ensemble pas de problème. Pas autant d animation qu espéré. Tarif presque prohibitif de certa

Pas oufissime mais dans l ensemble pas de problème. Pas autant d animation qu espéré. Tarif presque prohibitif de certaines choses.

Par William il y a 8 mois
Expérience prouvée le 10/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Super camping, mais certaine règles ne sont pas respectés et personne ne leur dit rien.

Par Anthony il y a 8 mois
Expérience prouvée le 04/08/2023

Presque parfait

Pas grand chose à dire sur le camping, mise à part la restauration, trop simple et sur réservation. Soirée à thème mais trop cher

Par Guillaume il y a 8 mois
Expérience prouvée le 01/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

mooie en gezellige camping met leuke activiteiten. Nederlandstalig aanbod mag wel iets ruimer zijn.

mooie en gezellige camping met leuke activiteiten.
Nederlandstalig aanbod mag wel iets ruimer zijn.
zwembaden zijn mooi alleen bij heel goed weer zijn er te weinig ligstoelen en er mag zeker een spectaculairdere glijbaan bijkomen.

klein aanbod van basisproducten en vrij prijzig

Par Roy il y a 8 mois
Expérience prouvée le 09/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

De camping voelt niet aan als een 5 sterren Sandaya camping.

De camping voelt niet aan als een 5 sterren Sandaya camping. Hoewel er veel faciliteiten zijn komt de camping zelf iets gedateerd over. De premium campeer plekken zijn leuk, maar zeker niet premium waardig omdat ze (bijna) allemaal op een helling liggen. Het lijkt daardoor dat degene die het meeste betalen, de slechtste plekken hebben. De badruimte was niet waterpas waardoor het water alsmaar de verkeerde kant op liep. Doordat in het zwembad alle vormen van opblaasmateriaal is toegestaan oogt dit op drukke dagen erg vol, druk en rommelig. Overzicht houden is lastig. Het onderhoud aan publieke ruimtes was ondermaats en niet wat we van Sandaya gewend zijn. Het personeel is echter zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik wil een groot compliment geven aan het personeel. Ik heb helaas een aantal keer meegemaakt dat ze te maken hebben gehad met grof, en asociaal gedrag van gasten. Ze bleven altijd vriendelijk. Problemen bij aankomst werden snel verholpen, ook savonds.

Par Familie il y a 8 mois
Expérience prouvée le 26/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Leuke camping met heel veel leven door de animatie. Veel Nederlanders aanwezig, wat het makkelijk maakte voor onze zoon om vriendjes te maken. Winkel veel te duur en niet efficiënt georganiseerd wat leidt tot lange wachtrijen om brood te kopen.

Par Andy il y a 8 mois
Expérience prouvée le 08/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Leuke, ontspannen vakantie op een mooi park (2e opeenvolgende jaar)

Bepaalde delen van het park vernieuwd of uitgebreid, erg netjes en het zwembad is over het geheel genomen er goed en veilig.
Animatieprogramma was vorig jaar beter naar ons gevoel.

Par Jeroen il y a 8 mois
Expérience prouvée le 19/07/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Animatieprogramma was vorig jaar beter naar ons gevoel.

Par Jeroen il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Loved the campsite, so much to do if you wanted to or just relax. kids really had fun. Need more t

Need more table tennis tables, so popular but always a queue.
Food bins needed near toilet block as by entrance is too far away on a daily basis. For pitches without water we need a few water points as having to walk onto someone else

Par Natalie il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Beau camping dommage que les piscines enfants étaient froides ,personnels très lent manque d organisation...,chouette plaine de jeu près du bar ,la brochure d accueil en néerlandais pas top

Par Céline il y a 8 mois

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Het is een nette camping met nette zwembaden en schoon sanitair! Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad.

Enkele verbeterpunten;
- kampeer plekken. Deze zijn erg scheef, het was een uitdaging om de caravan recht te zetten.
- camping winkel: deze is niet berekend op de grote aantal gasten die er tijdens ons verblijf waren.
-Wifi, was erg slecht en deed het vaak niet.

Par Jan-Pieter il y a 8 mois
Expérience prouvée le 06/08/2023

Camping Sandaya Le Grand Dague Atur

Camping sympa, la population exclusivement néerlandaise ne permet pas aux enfants de lier connaissance avec d'autres enfants. Leur manque de savoir-vivre est un problème pour le bien être dans le camping.

Par Arnaud il y a 8 mois
Expérience prouvée le 15/07/2023