Lire tous les avis Camping Sandaya Le Ranolien Perros-Guirec Camping Sandaya Le Ranolien Perros-Guirec
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Le Ranolien Perros-Guirec

We hebben bij een comfort site met eigen sanitair geboekt voor 22 mei-26 mei en vooraf betaald met creditcard.

Tijdens de 1e nacht konden wij in het geheel niet slapen omdat de camper stond op de ons toegewezen plaats N5 slechts ca 7 meter van de loods met daarin de gehele nacht. veel lawaai. We denken dat deze machine een programma draaide om het zwembad te reinigen.

We hebben na een klacht bij receptie een nieuwe plaats toegewezen gekregen langs de doorgaande weg. Dat was voor ons niet acceptabel.

Excuses werden überhaupt niet gemaakt.

We hebben vriendelijk verzocht een refund van een gedeelte van de reeds betaalde nachten.
Daartoe was het management niet bereid.

Daarna zijn wij gezien deze uiterst negatieve opstelling direct vertrokken.

We hebben dus ? 188 betaald een hele nacht NIET slapen.

Uw opstelling en reactie hebben ons zeer teleurgesteld.

Par Jan il y a 11 mois
Expérience prouvée le 31/05/2023

Cet avis intitulé « We hebben bij een comfort site met eigen sanitair geboekt voor 22 mei-26 mei en vooraf betaald met c » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.