W.t.j. (.
Het is een goed verzorgde camping. Wij hadden onze band van de caravan kapot gereden bij het oprijde
Het is een goed verzorgde camping. Wij hadden onze band van de caravan kapot gereden bij het oprijden van de brug en werden bij de receptie keurig geholpen. Ook met het bestellen van een nieuwe band. Wel een tip: zet een melding naast de weg dat je met je caravan niet op de rechterrijstrook moet gaan staan om de brug op te rijden maar dat je linksaf moet slaan , het bochtje even moet maken zodat je recht voor de brug staan en geen problemen ondervindt. Of haal die stomme stenen met punten daar in de bocht weg zodat het wel lukt. De bocht moet ietsjes groter zijn.
Wij hadden plek R155 geboekt, aangegeven dat we een grote plek nodig hadden i.v.m. caravan en voortent/luifel. Hier dus ook extra voor betaald. We kwamen op de plek aan en hebben de caravan erop gereden. Nou daar kon echt geen tent of luifel meer aan. De plek was ontzettend klein. Als jullie publiceren dat de plekken minimaal 100m2 zijn dan moet je er ook voor zorgen dat het zo is. Maar ook als klanten er specifiek naar vragen om een grote plek waarom dan zo
Expérience prouvée le 28/09/2023
Cet avis intitulé « Het is een goed verzorgde camping. Wij hadden onze band van de caravan kapot gereden bij het oprijde » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.