Marlies
Gemengde gevoelens over park
- Zwembad en speeltuin waren top - Cottage was netjes - In de shop was er onvriendelijk personeel, net zoals de manager van het park. Zeer oncoulant dat wij ongebruikte goederen die we in de shop hadden gekocht niet konden retourneren. - Keukengerei in de cottage was niet compleet (snijplank en theedoek ontbraken) - Niets te doen op korte afstand van het park. Je moet minimaal 45 min rijden voordat je bij een leuke activiteit of stad bent - Restaurant en snackbar gingen pas om 19u open, wat veel te laat is met kleine kinderen. Verder geen alternatief in de buurt. Dus elke avond zelf gekookt
Expérience prouvée le 06/06/2024
Cet avis intitulé « Gemengde gevoelens over park » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.