De L.
Heerlijk verblijf
Wij verbleven hier in het laagseizoen, begin mei. De stacaravan was mooi, praktisch ingericht en vooral erg schoon. Nog nooit zo?n schone stacaravan gehad op vakantie.
De camping is groot, heeft een prima zwembad en een meertje. Zelfs in het laagseizoen werd er genoeg georganiseerd. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Google translate helpt hier wel bij.
De omgeving is prachtig en erg rustig. We hebben veel herten, everzwijnen en fazanten gezien. Er zijn veel prachtige steden en kastelen te vinden. binnen een uur rijden.
Ik zou een volgende keer weer boeken bij Sandaya. Het is ons prima bevallen.
Expérience prouvée le 13/05/2024
Cet avis intitulé « Heerlijk verblijf » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.