Anouk
Hele mooie nette camping met veel entertainment! Koste nog moeite gespaard voor het avond programma.
Hele mooie nette camping met veel entertainment!
Koste nog moeite gespaard voor het avond programma. Wel wat laat kwa tijdstip?.
Liever had ik een beter systeem gezien bij de bar. We stonden nu soms een uur in de rij. Zo zie ik de vakantie niet voor me. Ik mis dan de helft en moet de kids alleen laten. Een investering in bedienend barpersoneel zou beter zijn.
In de omgeving is echt niks te doen dus horeca zou ik zeker verbeteren.
Verder echt geweldige camping!!
Expérience prouvée le 20/08/2023
Cet avis intitulé « Hele mooie nette camping met veel entertainment! Koste nog moeite gespaard voor het avond programma. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.