Aller au contenu principal

Danielle

il y a 2 ans
3
Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Mooi opgezet park! Hier en daar om wat aan te merken... maar voor een paar dagen prima om te zitten.

Hele leuke plek! Erg jammer dat er weinig tot niets in de buurt is om te ondernemen dan alleen maar een kasteel te bezoeken. Zwembad was erg leuk, alleen is het heel raar opgezet waardoor je met een kinderwagen niet echt goed naar binnen kunt (want je moet met je kinderwagen door een voetenbadje heen). Supermarkt op de camping is erg duur! Een blik je cola kost zo 2,50EURO en dat in een supermarkt. Je hebt een snackbar waar je eten kan bestellen maar je kan het daar dus amper opeten, dan moet je met je dienblad en je drinken (die je bij de supermarkt apart moet kopen) richting de zwembad bar, waardoor je het daar kan nuttigen. Huisjes zijn ruim opgezet. Accomodaties bij het ''strand'' zijn te boeken via de app maar te betalen in een winkeltje op de camping, waardoor je weer naar de andere kant moet lopen. Ook was het ook erg onduidelijk hoelaat er een avondshow begon. Heeeel veel medewerkers spreken geen woord Engels (zelfs de supermarkt medewerker niet, waardoor ze de vraag ''tot hoelaat is de supermarkt open'' niet eens kon beantwoorden). Je moet 0,50 cent betalen om iets te laten uitprinten, wij gingen op doorreis naar Disneyland Parijs en moesten 1,50 euro betalen om wat uit te printen bij de receptie. De receptie dame liet mij dit pinnen terwijl we genoeg ''en teveel'' geld hebben uitgegeven op de camping, is het niet voor onze accommodatie, dan is het wel voor alle activiteiten / eten en drinken waar je een hoop geld voor neerlegt. Het zou gewoon een service moeten zijn van de camping.

Expérience prouvée le 31/07/2023

Être notifié

Partagez votre avis Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre

Evaluez votre expérience client Camping Sandaya Les Alicourts Pierrefitte-sur-Sauldre. Votre avis est précieux

M
S
L
A
+ 4335 avis déjà publiés

Cet avis intitulé « Mooi opgezet park! Hier en daar om wat aan te merken... maar voor een paar dagen prima om te zitten. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Mieux entendu

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Suivi complet

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Accès exclusif

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.