Alex
Was OK
Pluspunten: mooie omgeving, huisjes ruim van elkaar opgezet. Hoewel druk een prettig zwembad. Veel speel mogelijkheden voor kinderen.
Minpunten: We waren onaangenaam verrast dat een 4-sterren accommodatie op uw camping geen airco bevat (enkel premium huisjes). Bijzonder daar op andere Sandaya campings zelfs 2-sterren accommodaties wel airco hebben. Het huisje was bloedheet (35c+) en de warmte was moeilijk uit het huisje te krijgen. Verder was de huur van bijvoorbeeld waterfietsen erg duur en hanteerde de plaatselijke supermarkt voor sommige artikelen absurde prijzen. Bij het zwembad waren te weinig ligbedden beschikbaar, regelmatig hebben we op de grond moeten zitten. Tot slot bijzonder dat tijdens topdrukte de helft van het zwembad beschikbaar werd gesteld voor twee personen die tegen betaling gingen duiken met een of ander apparaat. Dan maak je als management verkeerde keuzes
Expérience prouvée le 28/08/2023
Cet avis intitulé « Was OK » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.