Hans
Wij hebben de camping geboekt omdat er een verwarmd binnen zwembad aanwezig zou zijn voor regenachti
Wij hebben de camping geboekt omdat er een verwarmd binnen zwembad aanwezig zou zijn voor regenachtige dagen. Het water in het zwembad was ijskoud en dus voor onze kleinkinderen geen optie.
Verder waren de openingstijden van de horeca te beperkt.
Geen reden dus om nogmaals gebruik te maken van Sandaya. Heb overwogen om een officiele klacht in te dien maar daarvan afgezien gezien de rompslomp
Expérience prouvée le 12/05/2024
Cet avis intitulé « Wij hebben de camping geboekt omdat er een verwarmd binnen zwembad aanwezig zou zijn voor regenachti » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.