Marten
Wij zijn 7 jaar geleden ook op deze camping geweest. Toen is het uitstekend bevallen. Vandaar kwamen
Wij zijn 7 jaar geleden ook op deze camping geweest. Toen is het uitstekend bevallen. Vandaar kwamen we nu terug. Helaas moeten we nu tot de conclusie komen dat dit de laatste keer is geweest dat we op deze camping zijn geweest. We komen hier nooit meer. Sandaya heeft er sinds de overname enkele honderden stacaravans bijgeplaatst waardoor van privacy geen sprake meer is. Iedere avond is tot laat(later dan 23:00 uur) wel weer een ander feestje. Als je toevallig een stacaravan hebt geboekt in de buurt van waar dat allemaal plaats vind, dikke pech. Inventaris van de caravan was niet compleet. Personeel spreek gebrekkig Engels en komt niet met een oplossing. Personeel in de supermarkt is chagrijnig en staat niet in verhouding tot de aardige medewerkers 7 jaar geleden. Het zwembad was zonder opgaaf van redenen kapot gedurende de helft van onze vakantie. En zo kan ik nog wel even doorgaan waarom
dit park amper 3 sterren verdiend ipv de gepretendeerde 5 sterren. Ga hard aan het werk om de kwaliteit te verbeteren Sandaya, nu is het een park in Peter Gillis stijl, waar massa is kassa de boventoon viert. Wij komen hier nooit, maar dan ook nooit meer.
Expérience prouvée le 25/08/2023
Cet avis intitulé « Wij zijn 7 jaar geleden ook op deze camping geweest. Toen is het uitstekend bevallen. Vandaar kwamen » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.