Lire tous les avis Camping Sandaya Les Tamaris Frontignan Camping Sandaya Les Tamaris Frontignan
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Les Tamaris Frontignan

Prima camping fijn dat je kan kiezen tussen zwembad en strand. Fijn zandstrand, wij zaten in een hele nieuwe bungalow dus daar was niks op aan te merken. Wel op minder ruime staanplaatsen dan op de foto?s van de website Buiten de camping was een groot meer met moeras wat minder fris rook, ook campers aan de zijkant van de weg die daar hun vaste woonplaats van gemaakt hebben Alle lof voor het entertainmentteam die van sochtends vroeg tot savonds laat alle campinggasten entertainenden en naar ons idee ook de hele camping runnen In de avond ontbreekt het binnen het team aan senioriteit bij kleine incidenten worden er geen beslissingen genomen Tevens echt een aanrader voor kinderen tussen de 8-12 jaar met in de avond veel muziek Wel vooral gericht op Franstaligen

Par Astrid il y a 9 mois
Expérience prouvée le 11/08/2023

Cet avis intitulé « Prima camping fijn dat je kan kiezen tussen zwembad en strand. Fijn zandstrand, wij zaten in een hel » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.