Albert
een zeer mooie camping en mooie chalets. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten in he
een zeer mooie camping en mooie chalets.
Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Lekker eten in het restaurant.
Maar toch enkele te verbeteren puntjes
1) de wifi was niet optimaal en enkele dagen zonder gezeten (toch duur genoeg voor 2 weken en maar 1 code)
2) de tweede week welke ook jullie laatste was van het seizoen, daar zijn toch enkele opmerkingen over
* Weinig of geen verlichting meer wat tot gevaarlijke toestanden kan leiden(oudere, gehandicapten,.....)
* Het restaurant nog maar enkele dagen open en niet alles was verkrijgbaar
* het winkeltje was ook maar een paar uur open per dag
Toch hebben wij voor de laatste week even veel betaald als de eerste, dus verwachten wij ook dezelfde service.
Expérience prouvée le 05/10/2023
Cet avis intitulé « een zeer mooie camping en mooie chalets. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker eten in he » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.