Eldert
Leuke camping direct aan het strand. Wij zaten gelukkig wel op het gedeelte vlakbij het zwembad met
Leuke camping direct aan het strand. Wij zaten gelukkig wel op het gedeelte vlakbij het zwembad met zandstrandje En hadden genoeg ruimte tussen de accommodaties (sommige plekken waren echt heel erg op elkaar) Kinderen 11 en 13 jaar vonden de kidsclub echter niet leuk ( te weinig activiteiten), maar hebben gelijk zelf al vrienden gemaakt en vermaakten zich dus uitstekend.
Expérience prouvée le 26/07/2024
Cet avis intitulé « Leuke camping direct aan het strand. Wij zaten gelukkig wel op het gedeelte vlakbij het zwembad met » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.