Wim
Mooie beplanting in Robinson wijk. De bungalow was praktisch ingericht. Handige houten paden naar de
Mooie beplanting in Robinson wijk. De bungalow was praktisch ingericht. Handige houten paden naar de bungalow. Het personeel was hulpvaardig en vriendelijk. Lekker eten in restaurant, een minpunt was dat de laatste week het menu beperkt was omwille van weinig personeel en bewoners. Alsook de openingsuren werden verminderd. Wij als bewoners betalen de volle prijs en willen deze benuttigen tot de laatste dag!
Wat zeker een frustratie was, was de niet-werkende gsm mast ter hoogte van onze bungalow. We betaalden veel voor de WiFi en willen dan ook dat deze werkt, zoniet is het niet meer dan fair dat er een refund wordt gedaan naar ons toe. Tot hiertoe hebben we niets meer van de klantendienst vernomen. De klantendienst van de WiFi aanbieder heeft verschillende telefoons van ons bekomen en heeft niets opgeleverd. Ik hoop dat dit in de toekomst aangepakt wordt. Omwille van waarschijnlijke besparingen werd de verlichting
Expérience prouvée le 05/10/2023
Cet avis intitulé « Mooie beplanting in Robinson wijk. De bungalow was praktisch ingericht. Handige houten paden naar de » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.