Christophe
We zijn in het algemeen niet tevreden geweest van ons verblijf in camping Les Vagues. De huuraccomo
We zijn in het algemeen niet tevreden geweest van ons verblijf in camping Les Vagues.
De huuraccomodatie was niet op tijd klaar bij aankomst en was niet proper. Overal was nog zand en vuil terug te vinden. Er was zelfs een tandenborsteloplader terug te vinden van de vorige huurders. Eettafel stond los, airco werkte niet optimaal vermits buitenunit verstopt zat en binnenunit filter vol zat. Heb ik zelf uitgekuist... Ik heb hier overal foto
Expérience prouvée le 04/09/2023
Cet avis intitulé « We zijn in het algemeen niet tevreden geweest van ons verblijf in camping Les Vagues. De huuraccomo » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.