Lire tous les avis Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin
AVIS AUTHENTIFIÉ
Avis sollicité par Custplace

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin.

Nous nous assurons ainsi de la fiabilité des avis.

Camping Sandaya Parc La Clusure Tellin

Ik kom al sinds mijn tienerjaren bij Parc La Clusure en ken de vorige eigenaar persoonlijk. Er is de laatste jaren veel veranderd en wij vinden dit als gezin erg positief. Er is een super mooi zwembad gekomen en veel accommodaties zijn vervangen door mooie, nieuwe chalets, etc. Erg mooi. Wij zijn positief over het behoud van het altijd gezellige terras, haardvuur en bar/restaurant. Horeca is nog altijd goed op deze camping ook bij Doegie's Diner. Toch zien wij zeker nog punten voor verbetering. Zwembad lijkt erg snel aangelegd en de wanden laten hier en daar al los. Daarnaast is de houten buitenvloer enorm glad en erg gevaarlijk. Dit dient direct aandacht te krijgen. Tot slot verdient het achterste gedeelte van de camping ook echt een opknapbeurt. Oude stacaravans staan als een soort getto achter op het terrein. Is dit voor het personeel? Het lijkt wel een sloppenwijk met vieze tuinmeubels, vuilnis, lege flessen en kratten, etc. Dit ligt direct tegenover nieuwe accommodaties (waar wij gelukkig niet verbleven) en is echt geen gezicht. Zo loop je ook naar het sport/voetbalveld, maar vormt geen plezierig geheel met de rest van de camping. Ook het oude buitenbad dat nu alleen voor 18+ en de Bikini bar zijn echt aan vervanging toe en matchen absoluut niet met de uitstraling van de nieuwere onderdelen van de camping. Het moet nu een soort Zen relax area met beach gevoel zijn voor volwassenen, maar dat lukt niet bepaald. Toch zijn wij over het algemeen positief en zullen zeker terugkomen.

Par Sebastiaan il y a 8 mois
Expérience prouvée le 07/09/2023

Cet avis intitulé « Ik kom al sinds mijn tienerjaren bij Parc La Clusure en ken de vorige eigenaar persoonlijk. Er is de la » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus

Vous n'êtes pas encore membre ?

Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !

Créer un compte

Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.

Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.