Lire tous les avis Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Nous souhaitons apporter la preuve que les avis publiés sur Custplace sont d’authentiques avis de clients Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte.

Camping Sandaya Paris Maisons-Laffitte Maisons Laffitte

Dicht bij Parijs met een ideale verbinding

Mooie camping, nette toilet gebouwen.
Je bent vanaf de camping zeer snel in Parijs, het was even wennen dat je om de 10min de trein hoort. Wij stonden op de camping dicht bij het treinspoor.

Enige wat tegen viel was ons plekje waar we stonden, na een rondje op de camping zagen we dat niet de enige waren. Er zijn veel plekken waar boomwortels omhoog komen of een boom / boomstronk halverwege het plekje . Dit is best onhandig met een tent/caravan.

Als we weer naar Parijs zouden gaan, dan kiezen wij zeer zeker deze camping uit !

Par Elsa il y a 7 mois
Expérience prouvée le 13/09/2023

Cet avis intitulé « Dicht bij Parijs met een ideale verbinding » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus