Bart
Het prive-sanitair was goed en de zwembaden ook, maar onze plek was verschrikkelijk, klein en niet o
Het prive-sanitair was goed en de zwembaden ook, maar onze plek was verschrikkelijk, klein en niet opgeruimd.
Overal lagen stenen en keien en afgevallen takken, de ondergrond was op geen een plek recht, de picknicktafel was helemaal scheef en stond op 2 keien, we konden geen zijkant in onze luifel zetten want dan konden we er niet meer door, we hebben daar dik 4,5 week gestaan en hadden een betere plek verwacht, op dat moment wilden we niet meteen klagen en later wilden we niet weer alles inpakken en verhuizen dus zijn we op die plek gebleven.
Ook zijn er 3 weekenden achter elkaar heel veel voetballertjes (100+) wezen kamperen met de nodige overlast.
Expérience prouvée le 21/05/2024
Cet avis intitulé « Het prive-sanitair was goed en de zwembaden ook, maar onze plek was verschrikkelijk, klein en niet o » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.