Danny
ik had iets meer verwacht van deze camping, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, een mooie
ik had iets meer verwacht van deze camping, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, een mooie site die wel wat herstellingen en opruim kan gebruiken, veel zwerfvuil. Ons privé sanitair was splinternieuw en schitterend maar die van de andere plaatsen viel wat tegen. Ruime plaatsen voor de campers. Wat enorm storend is zijn de zeer hoge en talrijk aanwezige verkeersdrempels op de wegen van de camping, zeker voor een camper met aanhangwagen, het was zelfs zo dat onze scooter met de bodemplaat tegen de drempel schuurde. Het was zeer rustig op de camping
Expérience prouvée le 22/10/2025
Cet avis intitulé « ik had iets meer verwacht van deze camping, personeel was zeer vriendelijk en behulpzaam, een mooie » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.