Jan
Wifi erg slecht bereik en overlast van de camping er naast daar werd niks aan gedaan door Sandaya,
Wifi erg slecht bereik en overlast van de camping er naast daar werd niks aan gedaan door Sandaya, de plaats waar wij stonden was aan de krappe kant ,gevraagd voor een invalide plaats maar die was al gereserveerd toen wij aan kwamen was er op de invalide plek een kleine tent met jongeren . in mijn ogen is dit geen 5 sterren camping maar 3 sterren.
bij de receptie werd er ook niks aan gedaan, we waren zeer teleur gesteld en ook hoe je behandeld werd als klant
aan gezien mijn vrouw invalide is werd er gezegd dat is jammer dan.
we zijn op deze camping al 3 keer geweest maar zon behandeling heb ik nog nooit meegemaakt .
we waren blij dat de tijd om was we hebben 586 euro betaalt voor de maand september.
als dit niet verandert komen we hier nooit meer.
Expérience prouvée le 29/09/2025
Cet avis intitulé « Wifi erg slecht bereik en overlast van de camping er naast daar werd niks aan gedaan door Sandaya, » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.