Marloes
Fijne vakantie en prachtige kampeerplekken. Alleen een paar mindere punten/ervaringen. -wachttijden
Fijne vakantie en prachtige kampeerplekken. Alleen een paar mindere punten/ervaringen. -wachttijden bij de de afhaal te lang minimal 1 uur. -kunt niet dezelfde avond besluiten wat te gaan eten in het camping restaurant want ze zaten al vol. Wij wilde graag met kleine kinderen al rind 18 uur helaas niet mogelijk omdat de tafels al vol waren (maar pas vanaf 20uur kwamen de meeste gasten.) Kan ook gecommuniceerd worden dat je tot 20 uur kunt. - geen toiletbrillen niet 5 sterren waardig. -miste zeep bij de buitenkraantjes (sanitair gebouw) om je handen te wassen. -animatie fanatiek alleen helaas geen NL sprekend persoon erbij wat deelname onmogelijk maakt voor kleine kinderen. -zwembad mooi alleen algemeen onderhoud mag beter. (Onkruid groene aanslag op trappen) wat wel top was was de handdoeken controle dat zou overal in de wereld de oplossing zijn. Speeltuinen waren leuk
Expérience prouvée le 27/08/2023
Cet avis intitulé « Fijne vakantie en prachtige kampeerplekken. Alleen een paar mindere punten/ervaringen. -wachttijden » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.