Dirk
Helaas, een ontgoocheling.
Camping op zich viel mee maar te veel en te strenge regeltjes aan het zwembad. Tieners (lees rustige jongen van 15jaar) mogen niet in het binnenzwembad ondanks regenweer en/of begeleiding van een volwassene. Verwarmde zwembaden waren behoorlijk koud. Normaal zwemmen onze tieners alle dagen een groot deel van de dag, nu amper 4x een uurtje ofzo. Accommodatie liet te wensen over. Zeer muffe geur bij aankomst, zo erg dat we de sanitaire blok gebruikt hebben om te douchen ipv de douche in de accomodatie zelf. Het keukengerei stond heel vuil in de kasten. Kranen waren volledig verkalkt zodat we amper water hadden (zelf opgelost door filters te reinigen) en eerste dag geen warm water in de accomodatie.
Expérience prouvée le 27/07/2023
Cet avis intitulé « Helaas, een ontgoocheling. » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.