Ivo
Mooi park met vriendelijk personeel. ?Chateau Chique? zijn mooie huisjes, van alle gemakken voorzien
Mooi park met vriendelijk personeel. ?Chateau Chique? zijn mooie huisjes, van alle gemakken voorzien.
Leuke speeltuinen voor de kinderen. Zwembad heeft voor ieder wat wils; kleine en grote glijbanen, diepe en ondiepere baden.
Onder ander het zwembad en de wandelpaden kunnen wel wat onderhoud gebruiken. Huur van skelters zijn zeer prijzig, wat het niet aantrekkelijk maakt om deze te huren.
Er wordt, zeker ook door personeel, hard gereden over het terrein terwijl 10 is toegestaan.
Expérience prouvée le 05/07/2024
Cet avis intitulé « Mooi park met vriendelijk personeel. ?Chateau Chique? zijn mooie huisjes, van alle gemakken voorzien » posté sur Custplace respecte notre charte Vous pouvez laisser un commentaire ou un avis , attribuer une note, poser une question publiquement depuis nos espaces de confiance. En savoir plus
Vous n'êtes pas encore membre ?
Créer un compte, c'est gratuit et ça prend moins d'une minute !
Mieux entendu
Les membres obtiennent plus de réponses que les utilisateurs anonymes.
Suivi complet
Le fait d'être membre vous permet d'avoir un suivi détaillé de vos demandes.
Accès exclusif
Le fait d'être membre vous permet d'avoir des options supplémentaires.